Het leek een goed plan om via Surfspot maar 's Maple 11 aan te schaffen. Dat ging heel goed, bestellen, betalen, downloaden, activeringscode, installeren, ... Maar helaas dat gaat niet werken:
Dat is jammer want de 'activeringscode' is verlopen op 31 januari. Via de e-mail maar even gevraagd hoe dat zit en ik krijg snel een nieuwe code. Maar helaas die werkt ook niet:
Maple 10? Nee, dat gaat niet. Dan maar weer een e-mailtje en gelukkig om aan alle misverstanden een einde te maken een nieuwe code. Ik kom nu wel een stapje verder, maar 't werkt niet: Dan nog maar een keer ge-e-maild. Hopelijk lukt het nog voor de cursus afgelopen is.19-2-2009 12:16:12
Ik denk dat je een code hebt gekregen voor Maple 12. Neem even gauw contact op met CAN-diensten voor uitsluitsel. fischer@can.nl
Door: metha kamminga
19-2-2009 12:23:46
Hallo, Ik ben werkzaam bij de distributeur van AMplesoft in de Benelux en het best kan iemand met een dergelijk probleem een email naar mij sturen. Dit vanuit zijn of haar Hogeschool email adres. ik kan dan direkt een nieuwe Maple 11 code toesturen, of als gewenst een Maple 12 download met code (gratis). Vriendelijke groeten, Gose Fischer
Door: Gose Fischer
19-2-2009 12:48:17
Zo! De hulptroepen schieten te hulp!:-) Ik ga een mailtje sturen! Op de hogeschool gebruiken we op het netwerk Maple 12 inderdaad... Dat Internet is toch wel geweldig ergens...:-). Mijn dank is groot!
Door: Naschrift
19-2-2009 18:38:38
Geregeld! Geweldig bedankt! Later meer!
Door: Naschrift
Geef een reactie op dit bericht