Ik kan me wel voorstellen dat als je een soort huishoudbeurs voor ONDERWIJS & ICT organiseert je een beetje reklame moet maken:
"In alle vormen van onderwijs wordt het fenomeen ‘afstandsleren’ geïntroduceerd. De voordelen liggen voor de hand: zowel in de zin van efficiënt en effectief onderwijs als ten aanzien van een betere aansluiting op de arbeidsmarkt." (..) "Behandelde onderwerpen zullen u vast en zeker aanspreken en het denken en doen ten aanzien van ‘digitaal onderwijs’ zullen ongetwijfeld definitief veranderen!"
http://www.magevents.nl/ipon
Of bijvoorbeeld zoiets:
"Discussies met forumleden en publiek. Een onderwerp van alle kanten behandelen. Leden van verschillende speciaal samengestelde panels vanuit het onderwijs, overheid en bedrijfsleden geven ieder een scherpe analyse en komen met prikkelende stellingen. De zaal wordt direct tot de kern van de vragen in de markt geleid, waardoor optimale betrokkenheid ontstaat."
http://www.magevents.nl/ipon
Het is toch wel fijn als je alles van te voren weet, maar je kunt ook overdrijven...
Geef een reactie op dit bericht